loading...
جی گروپ
ali بازدید : 127 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

جمله های غمگین درباره دلتنگی

saaaa جمله های غمگین درباره دلتنگی

گفتم چَشم
و هر چه بلای ِ نبودن بود
به چشمانم کشیدم
می دانم
آنقدر ، که نگران ِ سپردنم به باد بودی
یادت رفت ، بگویی بی بلا ….
::
::
وقتی تو نیستی ،
نِگاهم حوصلـه نمیـکند
پایَش را از چشمَم بیرون بُگذارد. . . !
زودتر برگــرد
::
::
گفتند که بی ریا باید زیست!
آیینه شدم،
باز
شکستند مرا…
::
::
حالا که فرقی نمی کند کنارت ایستاده باشم یا نه!؟
بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم
تا تو…
در نیمی باشی
و من …
در نیمی دیگر
راستی …
با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام چه می کنی؟!…
::
::
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را
بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم
فـرمـول وار ؛
مـرتـب و بـی نـقـص …
و تــو
بـا یـک اشـاره
هـمـه چـیـز را
در هـم می ریــزی …
::
::
خط زدن مـــن پـایــان من نیستــــ…..آغـــاز بی لیاقتی توسـتــــ……!
::
::
دنیای عجیبی شده است !
برای دروغ هایمان خدا را قسم میخوریم
و به حرف راست که میرسیم می شود جان تو ..!
::
::
نشسته ام
در کافه ای
بی تو
بی چای
و بی لبخند!
تنها به امید یک میز دونفره
تا بیایی!
::
::
کـوتـاه تــرین قصــه ی دنیـا
.
رفــــــت
::
::

اس ام اس غم انگیز
ما نسلی هستیم که
مهمترین حرف های زندگیمان را
نگفتیم
تایپ کردیم…!!
::
::
میـدانی،
گـاهی سـنگــدل تـریـن آدم دُنیـا هـم که بـاشی، یـک آن
یـاد کـسی روی قـفـسه سیـنه ات
ســنگــینی میکــنــد
آنوقــت به طــور کـاملا غریزی،
نـفــس عمیـقی میکــِشی
تـا ســَنگ کـــوب نـَکـُنی..!
::
::

اس ام اس غم انگیز گریه دار
یه چیزی که هیچ وقت فکرشُ نمیکردم
که به این زودی بهش برسم
این بود که تو این سن بشینمُ گاهی ناخودآگاه
نفسهای عمیق از ته دل بکشم…
واسه کشیدنشون حالا زود بود …! خـــــیــــلی زود
::
::
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی….
بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی…..
بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی…
بزن به سلامتی آرزوهایی که نتونستی لمسشون کنی…..
بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری….
بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی….
بزن به سلامتی دوست و آدمهایی که از پشت خنجر زدن…
هنوز مست نشدم نگاه می کنم به انتهای شیشه و آخرین پیکم
ولی هنوز حرف دارم
::
::

اس ام اس غم انگیز جدید
هوسه قهوه کردم
هوسه دیدنش
هوسه شنیدنه صدای خنده هاش
هوسه بوی تنش
هوس کردم عین قبل بغلم کنه
هوسه بوسیدنش
هوسه گذاشتن سرم رو شونه های مردونش
دیوونه دلم برات تنگ شده…..میفهمی؟
چطوری طاقت بیارم بی انصاف؟
دلم میخواد تمام دلتنگیامو بالا بیارم
نه گریه نمیکنم……….
من بهت قول دادم گریه نکنم
آرومم……

منبع پاتوق دات ای ار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 598
  • بازدید کلی : 111,203