loading...
جی گروپ
ali بازدید : 132 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

asal yasgroup.ir 1 دلیل و جزئیات مرگ عسل بدیعی در گفت و گو با پزشک اوپارگی عروق مغزی و خونریزی مغزی دلیل مرگ عسل بدیعی بوده است.

به گزارش یاس گروپ از کافه سینما، دکتر مجید درگاهی مسئول هماهنگ کننده ی تیم پیوند اعضا بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : عسل بدیعی بعد از ظهر روز دهم فروردین به دلیل دچار شدن به سردرد و حالت تهوع توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند درحالیکه مسمومیت و اوردوز به هیچ وجه از علائم وی نبوده و به همین دلیل و تشخیص ندادن علت شب یازدهم به بیمارستان لقمان منتقل شد.

وی ادامه داد:در بیمارستان لقمان ساعت ۱۲ ظهر مرگ مغزی وی تایید شد و علت مرگ هم طی بررسی های اولیه پارگی عروق مغزی وبه دنبال آن خونریزی مغزی مشخص شده است و ایست تنفسی وی در این وضعیت مزید برعلت شد و وی شب گذشته برای اهدای اعضا به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.

درگاهی عنوان کرد : مرگ مغزی وی توسط ۴ متخصص و افزون برآن نماینده قوه قضائیه و پزشک قانونی تایید شده است و طبق موافقت خانواده وی وهم چنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدا اعضایش آن هم در جشن نفس همه ی عضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریه ی وی اهدا خواهد شد.

وی افزود:همه ی نسوج و بافت های قابل اهدا نیز به درخواست خودش اهدا می شود .

خانواده عسل بدیعی: اگر مرهم نیستید با شایعات داغ را مضاعف نکنید / او مسمومیت نداشت و اعضایش اهدا شد

افزون بر این در خبر دیگری نیز اعلام شد در که  پی درگذشت «عسل بدیعی»، رضا داودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی یادداشتی در اختیار خبرنگاران قرار داده است. به گزارش یاس گروپ این یادداشت به علت شایعات و اخبار بی اساس در مورد علت مرگ عسل بدیعی منتشر شده است. درگذشت ناگهانی عسل بدیعی موجب شد تا شایعاتی مربوط به درگذشت این بازیگر منتشر شود که این شایعات غم از دست دادن این فرزند را برای خانواده اش دو چندان کرد.

 

ali بازدید : 129 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

انتقال پیکر مرحومه عسل بدیعی به بیمارستان مسیح دانشوری برای پیوند اعضا+ تصویر

 

asal yasgroup.ir  انتقال پیکر مرحومه عسل بدیعی به بیمارستان مسیح دانشوری برای پیوند اعضا+ تصاویرپیکر عسل بدیعی بازیگر سینما که دچار مرگ مغزی شده است، تا ساعتی دیگر برای طی مراحل مقدماتی پیوند اعضا، به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل می‌شود. به گزارش یاس گروپ، عسل‌ بدیعی از روز گذشته بر اثر مرگ مغزی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان بستری شده بود که با تائید مرگ مغزی او و رضایت خانواده‌اش برای اهداء اعضاء به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل خواهد شد.

صبح فردا با حضور نماینده قوه قضائیه و پزشک پزشکی قانونی، مراحل قانونی اخذ مجوز با حضور اولیاء دم این بازیگر سینما طی خواهد شد و پس از اعلام نتایج آزمایشات لازم اهداء عضو نیز آغاز می‌شود.

عسل بدیعی روز گذشته بر اثر ابتلا به نوعی مسمومیت شدید توسط بستگان به بیمارستان منتقل و معالجات از سوی پزشکان روی او آغاز شد.

در پی انجام مداواها این بازیگر جوان دچار ضایعه مغزی شده و به حالت اغما فرو رفته و تلاش‌ها برای خارج کردن وی از اغما بی‌نتیجه بوده است

ali بازدید : 212 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل (توپراک) سلن سویدار (Selen Soyder)

 

toprak yasgroup.ir  بیوگرافی کامل (توپراک) سلن سویدار (Selen Soyder)در این مطلب بیوگرافی توپراک بازیگر سریال عمرگل لاله و سریال شمیم عشق را برای طرفداران این بازیگر و علاقه مندان این سریال ها آماده کرده ایم.

نام اصلی توپراک سلن سویدار (Selen Soyder) است.

او در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۱۹۸۶ میلادی (جمعه ۵ دی ۱۳۶۵ شمسی) در شهر ازمیر کشور ترکیه متولد شد.

سلن سویدار در سال ۲۰۰۷ در کشور ترکیه ، عنوان دختر سال این کشور را به خود اختصاص داد. Selen Soyder علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

او بازی در سریال شمیم عشق و سریال عمر گل لاله به اوج شهرت رسید.

ali بازدید : 128 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل خدیجه Selma Ergeç

 

khadije yasgroup.ir  بیوگرافی کامل خدیجه Selma Ergeçبیوگرافی خدیجه بازیگر زن سریال حریم سلطان را برای طرفداران این هنرپیشه و علاقه مندان سریال حریم سلطان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

بیوگرافی خدیجه بازیگر سریال حریم سلطان:

نام اصلی این هنرپیشه Selma Ergeç است.

او متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۸ میلادی (۱۰ آبان ۱۳۶۶ شمسی) در کشور آلمان می باشد. او بازیگری دو رگه آلمانی ترکیه ای است.

پدر Selma Ergeç دکتر و مادرش پرستار است. او یک مدل ، بازیگر ، طراح و دکتر روانشناس است که کار خود را از سال ۲۰۰۰ میلادی با مدلینگ شروع کرده و بعد ها به بازیگری روی آورده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 110,927